13.10.2011

MIN YNDLINGS NEGLELAK



.. i disse dage ser sådan her ud..

Silver metallic neglelak er lige nu, og nok også de mange næste uger på mine negle - jeg købte den i lørdags til kun 20 kr i Message. Mærket hedder ROSIE & ROSES, og der var mange fine farver i deres kollektion. Jeg synes den metallic er SÅ fin og den kan helt sikkert peppe ethvert kedeligt efterårs-outfit op! Jeg købte også en i mørkeblå metallic, den får i snart at se.
Tjek Rosie & Roses' webshop ud her - de laver ikke kun neglelak - de har rigtig mange andre fine ting!


Ringene har jeg på hver dag - lillefingerringen har jeg købt på et loppemarked til 40 kr, og den anden er købt til 80 kr i en af mine yndlings smykkebutikker BEADHOUSE - den ligger på Vendersgade lige ved Nørreport Station. De har verdens mindste lokale, men verdens største udvalg! tjek det ud her!

Ingen kommentarer: