26.10.2011

LOUISIANA PÅ EN FANTASTISK EFTERÅRSDAG

I fredags havde mig og min kæreste taget en fridag, og det var så tiltrængt! Vi sov længe og tog ved 13 tiden på Louisiana i Humlebæk - min kæreste kommer derfra, så det skulle jeg efterhånden se :) Det var en super fed oplevelse, jeg er ikke særlig kunst interesseret, men der var et par fine udstillinger og så er det et kæmpe sted. Vejret var fantastisk så vi sad en times tid og kiggede ud over vandet - man kan se Øresundsbroen derfra. Det kan varmt anbefales at besøge Louisiana, hvis man har lyst til at opleve noget lidt anderledes! Hvad det her høje plankeværk gik ud på fandt vi aldrig ud af, men flot så det ud!
 Vi gik en lang tur på vej hjem - langs vandet! Det var helt fantastisk - generelt har det bare været et dejligt efterår indtil videre, jeg håber det gode vejr bliver ved lidt endnu - det gør baren dagene lidt dejligere!
Sneaks/Adidas, Jeans/H&M, Skjorte/Genbrug, Frakke/H&M
Jeg var hoppet i afslappet tøj! Mine elskede gule sneaks, dressede min nye lidt "fine" jakke ned :) 
Bukserne kan varmt anbefales, de har et fint skinnende touch, er SÅ behagelige hvis man er til stramme bukser og koster KUN 249,-

Ingen kommentarer: